Little Touching Lovely Stories

小朋友(其實係講緊阿家長你哋呀…),睇戲要自己領會,睇完先傾啦…

Aston’s Stones

塵歸塵,土歸土,我是石頭?還是小狗?還是父母?還是大海?我得到了我應得的了嗎?還是我不值得擁有任何?

Willy And Wild Rabbit

依套真係感人(我)至深。

又懶又蠢的我,就是想不通:「我是自由的嗎?」

放浪地在原野奔跑,不拘促地笑(或不笑),怎麼都只像幻想中的影像?

我不要做隻儍兔,覺悟是件好事,但早總好過遲。

凡事總應問一句:「有甚麼好怕?」

啲烏鴉好攪笑,好似鳥山明《IQ 博士》裏面果啲咁有啲「吹漲」效果。

Four Searsons In The Life Of LUDOVIC

… 依四套 … 唔感人、悶 …

淨係得 LUDOVIC 有對白,好自我中心。

難道係想對比出瑞典同加拿大o既文化差異,如果真係要咁比,個人完全偏好於歐洲一面。

Leave a Reply

