0706260210

同同事坐的士搵老闆,坐的士時舊同事都在座,落的士o既時候我回望後座o既舊同事,佢用空白o既眼神回望我,直至的士被灰白大廈淹沒前,佢o既眼神都冇變過。繼續搵老闆,依度係一座喺美式劇集常見,樓梯外露於大廈外o既一座公寓,我跟住同事步伐行上樓梯,踢倒佢o既腳跟兩次,我同佢o既步調不同,佢好似唔想去搵老闆,而我反而想第一時間見倒。入到去一間房,依度好似一間診所,亦似一間精神病院,我知道我哋o既老闆分別喺 11 , 22 同埋 44 號房,我哋好似輪街症咁企喺地下劃有指示o既地板上,櫥窗內o既護士木無表情,成個環境都好似係灰藍色o既。

2 Responses to “0706260210”

  1. Taylor Says:

    你既神秘夢境又返離拿?
     
                          對上一次睇到, 已經係好耐好耐之前既事…
     
     
                  呢次又暗藏左乜野玄機呢?
     
     
     
                                                                    P.S. 好耐都冇見過佢地 ➳ "0706260210"
     
                                                                                                                     係夢中驚醒吧…

  2. Lap Fung Says:

    你幅相好後生 , 但個樣有啲攰 .
     
    係夢中驚醒 , 真係唔係咁好受 …

Leave a Reply

