Zidane

波你就睇得多,入戲院睇場波你又試過未?加埋 Mogwai o既音樂,冇酒冇女冇猜枚,你可能 15 分鐘就瞓著。

臨尾見倒 Zidane 被趕出場,好無耐,依個人好有深度,好有氣質!

球員有好多類型,我諗我唔係 Beckham 型、唔係 Zidane 型、亦唔係 Carlos 型 … 我係 Salgado 型 …(久唔久見倒 Salgado 「過鏡」,佢o既表情、身體語言等,都同 Zidane 有好大分別)喺籃球場上,同事話我係「『奔走』型」…

都係要 quote 翻依句 – Magic is sometimes so close to nothing at all … 公司有個 VIP「大可樂」,有次見倒佢,唔知係咪佢心情好,話:「Hello, Fung Lee, the Magician! How is it going?」仲要介紹埋我俾佢隔離個同事識,跟住近排又要表演俾佢睇,可惜我喺頂帽裏面搵唔倒兔仔,仲要搵咗好耐先搵唔倒,攪到佢要嗌回水咁濟 … 真係 … 真係 … Magic is sometimes so close to nothing at all …

練多啲啦,下次表演「在我指尖可以冒出火百合」俾你睇。

Leave a Reply

