My Best Friend 搲個好朋友

我好似種意德國嘢多過法國嘢。

唔好再纏繞 … 夜半三點鐘我有事我唔會打電話俾任何人,我會鑽牛角尖鑽爆自己個頭,我迷失喺虛空o既宇宙,一個人架駛住對抗住萬有引力o既太空船。

「My friend ! 你夜晚三點有難題解決唔倒,打俾我啦!」我講唔出,因為我好可能誤會咗係鬧鐘一手咁熄佢又再瞓過,又或者見倒個來電顯示,諗:「…」咁熄,又瞓過。依個係根性,套戲帶倒俾我哋o既可能只係一時三刻o既感動,或者我哋只會諗佢所提及o既「三點」情況,完果要冇咗隻尾指先幫倒你朋友,你幫唔幫?你問:「咁就真係睇吓有幾 friend 喇 … 」

Okay . 歡迎乘撘上文提及o既太空船。

唔,我就通常會答:「我盡量幫啦。」依個係我o既現實,係我知o既事實,係我唯一可兌現o既 promise .

最緊要正字 – 「」。

Leave a Reply

