Mr Bean’s Holiday

睇戇豆令我諗起我自己係個咩人。

我可能比任何一個讀者更早接觸 Mr Bean .

我永遠喜歡「隨緣」,當年喜歡流連喺深宵o既 ATV World,偶遇 Mr Bean(仲有停留喺西方女忍者眼睫毛上o既烏蠅)。

 好似其他我個人o既遭遇一樣,Mr Bean 都被我「個人化」咗。當年我可能連個 Bean 字係點解都未知,但已對佢依種幽點有感覺,但我冇同人分享過。

幾年後,(我開始對「潮流」有少少認知)Mr Bean 紅咗,仲有咗個好老套又不文o既中文名,我覺得「潮流」好後知後覺,依啲種種令我更加崇尚「自我」,會有友人興緻勃勃問及或談及:「睇咗『戇豆』未?」我諗:「Shit … Mr Bean 就 Mr Bean 啦,『戇豆』依個名係邊個作出嚟o架 … ?」嘩 … 仲有卡通片俾細路仔睇 … SHIT … 我唔鐘意依種低俗,商品!

今時今日,同友人閒談時講開睇戲都會提吓:「你睇咗『戇豆』未?」「都幾好笑吖!」我對演戇豆o既果位演員o既敬意已經減退,我o既感覺有啲似喺望唔倒陸地o既大海上隨住大浪翻滾飄流。

喺屋企食飯,同 Muse 一齊,喺電視又睇倒戇豆,佢笑咪咪咁同我講:「『夢』豆真係好攪笑呀!」我話:「係『戇』豆呀,『戇居』個『戇』吖嘛,乜冇人話過你『戇居』咩?」「冇喎 …」…

戇豆令我哋開心,佢令 Muse 開心,開心咁笑,我都開心喇,我都笑喇。

One Response to “Mr Bean’s Holiday”

  1. Taylor Says:

    我諗我大概是小學五六年級左右的時間在電視看過 Mr. Bean (Channel ATV World), 仲記得係零晨十二點一點左右播放既, 唔記得星期五定六或日, 第一次睇完之後每個禮拜都會追, 直到有一日終於冇再播…開始真係覺得佢好戇居, 但係睇睇下又好似了解到佢其實係諷刺緊某某人, 其後再欣賞到佢其實係做緊一種行為藝術…好多年之後, 知道其實 Mr. Bean 真名係 Rowan Atkinson, 而所有故事內容都係佢自己有份寫既, 仲睇到佢既一個個人訪問, 訪問的時候既佢同 Mr. Bean 一點都唔似, 一五一十咁分析故事既內容, 意識到 Rowan 係一個多才多藝既人…直到戇豆出現, 當其他人睇的時候, 每次對我來講其實只係重播… 唉…
     
    低俗商品得以流行, 其實反映出市場的情況, 講清楚就係一個低俗既市場, 呢個市場仲要好大… 唉…
     
    講還講, 我個人對 Rowan 的作品依然會以藝術既角度去睇, 當你睇, 而唔笑, 又好認真唔睇, 你就會知道佢其實係諷刺緊哪一類低俗既人…
     
    希望每一個人最終都睇到真正既 "戇豆"…

Leave a Reply

