28 歲生日

2007 年 4 月 18 日係我o既 28  歲生日,趁生日剛剛過去,對這日作一小小回顧。

生日聽o既第一首歌── Brett Anderson o既 Love is Dead . 我唔知道 Suede 最型o既時期係點,但都會有意無意咁留意,尤其是 Brett Anderson。聽倒佢啲曲風,諗起前 Rialto o既 Louis Eliot,亦諗起 Music & Lyrics 依套戲(畢竟 Eliot 同 Grant 亦同樣係英國人)。

喺我生日果日祝過我生日快樂o既人有八個。

第一個係 Smarktie,舊同學,我覺得佢係一個好型o既人;佢(喺我心目中)o既名句係:「真係鐘意音樂o既人,唔會壞得去邊。」Chemical Suzy 執果晚亦有見倒佢落去飲嘢;佢o既個人網頁係我見過咁多個朋友所擁有o既最靚o既一個,佢亦記得 Kurt Cobain 幾多歲死。

第二個係 Ivy,我現任女朋友,生日晚同佢一齊食長通粉,飲巴黎咖啡,睇戇豆。我有時覺得佢都幾了解我,但有更多時間,我覺得佢唔了解。

第三個係 Alice,佢係一個好有才華o既人,佢聽音樂、寫文章、畫畫、攝影、拍 video (有寫實紀綠片鉅鉒 Black Jack,亦有非現實o既 Tattoo),我諗佢渴望喺生活中得到 inspirations .

第四個係 3b,佢有特別o既一套世界觀、價值觀,佢宜家人已身在美國波士頓,但佢仍然好關心我,每次收倒佢送o既生日禮物,都係特別o既。

第五個係阿 C,舊同學,但好似冇同過班。佢有一顆樂於助人o既心,佢崇尚漂亮,我覺得佢喺任何時候都會保持微笑。

第六個係 1b,好沉默o既人,隨必要之外,你唔「柳」佢佢係唔會講嘢o既,但講親o既嘢都經過個腦;唔會演嘢;對鐘意o既嘢會非常之熱衷;喺我經常接觸o既人當中,佢算係最「潮」果個,但我諗冇乜人真正了解倒佢。

第七個係 Muse,我o既外甥女,5 歲,好多謝佢為我準備o既生日蛋糕,甜在心頭;我諗好多人都會覺得我對佢好似對自己個女咁;唔知係巧合定故意,佢婆婆今日幫佢剪咗由出世留到前兩日o既長頭髮,剩翻一頭 Audrey Tautou 喺《天使愛美麗》果款短髮,再唔係 Bob Marley 喇。

第八個係 Toonie,我家姐,好好人,好顧家,對我好好,冇得彈o既家姐!多謝你對我o既祝福!

生日朝照鏡,覺得自己個樣好陌生(感覺強烈到好似前所未有咁),我諗,我o既面上唔須要面具。

生日願望,好抽象。

如果自己唔努力,咩願望都冇可能達成。

3 Responses to “28 歲生日”

  1. Taylor Says:

    "每次收倒佢送o既生日禮物,都係特別o既。"
     
    啊… 看到後不知怎的, 有點壓力……
     

  2. Unknown Says:

    wow gold US Serverwow gold24.99$/1000G onwow gold sell! Cheap wow gold,wow gold,wow gold,Buy Cheapest/Safe/Fast WoW US EU wow gold Power leveling wow gold from the time you World of Warcraft gold ordered!

    wow power leveling wow power leveling power leveling wow power leveling wow powerleveling wow power levelingcheap wow power leveling wow power leveling buy wow power leveling wow power leveling buy power leveling wow power leveling cheap power leveling wow power leveling wow power leveling wow power leveling wow powerleveling wow power leveling power leveling wow power leveling wow powerleveling wow power leveling buy rolex cheap rolex wow gold wow gold wow gold wow gold -30332507650049

Leave a Reply

