Cashback

輕鬆小品,故事起承轉合尚算流暢,值得同伴侶或準伴侶一同收看。

笑料都係來自騎呢超巿同事,個個都癲得勻循,各自(或合作)負責不同笑位。

依套戲令我諗起 The Science of Sleep。男主角都係青靚白淨怕醜仔,都係由「瞓覺」做故事o既基礎,都係喜歡藝術創作,都係無心插柳成美事,都係 Happy Ending。

最後一幕預咗係咁,但係都好感動!帶伴侶到自己的世界中,這種同步的感覺是很難得的(又似 The Science of Sleep 帶女孩到夢中的一幕一樣感動)。在凝掛在空氣中盛放著的雪花中,彼此的感情好像都能永遠停在最美妙的一刻。

One Response to “Cashback”

  1. Taylor Says:

    時間無論減到多慢, 都永遠無法回流的…
    我堅信這點, 但很不甘心…
     
    戲中那神秘人一直吸引着我…
    我可能有一日也會成為他們的一份子…
     
    至於部戲, 中上水平, 超現實主義已經唔係我既最愛…
    睇一次就夠…

Leave a Reply

