好奇的小貓

五級有格仔,大人細路都啱睇。

啲貓貓狗狗雀仔怪物真係非常可愛(講緊又唔係我之前話「可愛女人」果種「可愛」,係「童真」果隻「可愛」)!

將你最好的給我吧!我都會交出我的最好!我知道,(你的)一加(我的)一等於無限,只要是你和我!

「愛」、「情」,我擁有嗎?我知道我不先付出,就無法得到。

世界在沉淪著,難道我要跟隨?

「五級」梗係講緊五個短故事逐級逐級上啦。

「有格仔」梗係講緊小貓手中 videocorder o既菲林片啦。

Leave a Reply

