Apocalypto

前段好睇,小小部落,簡單生活,和諧共融,抵抗外敵,義無反顧。

我話諗起 Radiohead … http://www.youtube.com/watch?v=BrZTNhW44-o 請留意第二句,依個係咪被俘虜o既象徵呢?

後段好一般,符碌唔死得,實要一打七(真係咁先夠型?)。見隻黑豹就住跑慢啲就已經好好笑;啲奸角圍揪隻黑豹o既時候令我諗起細個果陣玩 AOE …

跌落泥坑反即可化身「黑豹掌」上晒身,咁都得。

臨尾見倒兩個嘍囉同小泰山o既反應,都諗「應該係見倒其他極端龐大o既外族」,估中,但冇佢轉得咁快,依個位真係好好笑,但同場啲觀眾唔知點解又好似好冷靜或好嚴肅咁,我淨係聽倒自己笑。(仲有個笑位係嘍囉「獵」人跳瀑布撞爆頭,啲嘍囉硬係要死得咁冇尊嚴、咁冇誠意 … :P)

最係冇事,「我返上山喇 …」啲嘢未殺到埋身就仲可以瀟洒啲o既。

如果成套戲都係引經據典咁反映瑪雅族/瑪雅文明o既話,我會覺得套戲冇乜創意。

Leave a Reply

