愛與淚相隨

沖繩o既風景拍得幾靚。

於開心o既場景啲「Nee Nee」好好聽,但有啲好煩,尤其是影住醫院走廊果句,太高音 … (聽到我眼都瞇埋 …)

其實於 credits 出完之後o既一幕係精髓,回應翻「壓制情感渲洩」果個動作,有時我哋就只會諗「我唔應該咁做」,冇諗到「我點解唔應該咁做」,一味逃避正視問題。

哥哥給妹妹的信,根據學習日文多年o既 Water 講,下款只係「哥哥上」,唔係「愛你的哥哥上」,如果屬實,依個又係「港版煽情」例子枚舉。

唔會有衝動追翻《藉著雨點說愛你》嚟睇。

《淚光閃閃》個名幾靚,但我覺得《愛與淚相隨》依個名仲靚,我心目中《愛與淚相隨》o既內容應該係類似《情慾 9 歌》咁o既,果種「愛」。

Leave a Reply

