垃圾航空

我對航空的喜愛原來是非常私人的感受,起碼你不能感受到,正如我不能感受到你對垃圾突然而來的狂熱,我想我對你說得太多有關航空的事。可能對其他人和其他事都是一樣,我想得太單方面了。
 
不過,我係「唔會」停落o黎o既,KoRn 如果繼續出碟,我都會照買。
One Response to “垃圾航空”

  1. ching Says:

    可能現在的我想法都比較負面,對於負面的歌詞會有較大的共鳴,可能(唔敢肯定)你已經經驗過呢個階段。我希望用呢個假期去重整番一d野,學會理性d,同咪想認真學下你o的音樂….你的bandsound,同執下歌….當然我自己做唔到呢樣野,希望你除左陪人之外都有空閒陪下我做呢o的野。之前同d學生玩到咁癲可能€係o係到逃避緊一d野…..而考琴只係其中一樣。

Leave a Reply

